Rendszeres olvasók

2013. március 2., szombat

Anyunak sok szeretettel... (Én írtam)

Édesanyám, ki életet adtál nekem,
Te, ki mindig együtt örültél velem,
Éjjelenként ha féltem, velem voltál,
Napkeltéig figyeltél és átkaroltál,
Te arcodat láttam meg elsőnek,
Szemedben fényét kitartó erődnek,
Te voltál ki megvédett a széltől is,
És ezt teszed értem még most is,
Mikor sírtam elkaptad a könnyeimet,
És nyugtató órákon át öleltél engemet,
Téged akarlak mostantól örökké ölelni,
Karjaidból nem akarok többé felkelni,
Mikor fáztam lelked terítetted rám,
Mindez te voltál drága édesanyám,
Érted tettem meg első lépésemet,
Érted feláldoznám az egész életemet,
Nevelgettél, biztattál és támogattál,
Mikor beteg voltam ápolgattál,
Nem szoktam sokat mondani néked,
Tudd meg;én nagyon szeretlek téged,
Utaimat egyengetted előttem,
És szépen lassan felnőttem,
Felneveltél, velem voltál, visszasírom,
És ezt a verset most neked írom,
Szeretném ha büszke lennél rám,
És arra, hogy te vagy az anyukám,
Azt kívánom tölts el több ezer jó napot,
És kívánok neked Nagyon Boldog Születésnapot.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése