Rendszeres olvasók

2013. július 29., hétfő

Miért ő kell...?(Én írtam)

Sarkamban lihegve loholó ördöggel,
Arcomat célzó, kőkemény öklökkel,
Futva rádöbbenek életem értelmére,
S örök esküt teszek az ő védelmére,
A sáros glóriámat szeretteim tartják,
Miközben szemem könnyek marják,
Miért nem rohansz az én karjaimba,
Nem hozol megnyugvást napjaimba,
Látom, hogy mást ölelsz át helyettem,
Ó, ezt az érzést miért nem feledtem?
Fáj rád nézni, mert tudom másé vagy,
De a fájdalom, s a kísértés olyan nagy,
Mondd én miért nem vagyok jó neked,
Ó, nem én voltam mindig kedves veled,
Miért őt akarod, csak összetöri a szíved,
Én nem vagyok jó, mint te hűséges híved,
Boldogságot adnék, s végtelen szerelmet,
Az ellenünk vétkezőknek végül kegyelmet,
Ó, mondd én miért nem vagyok jó neked,
Én vagyok ki téged, életénél jobban szeret.



"Arcomat eltakarom ne lásd, hogy könnyes a szemem ha más ölel át..."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése