Rendszeres olvasók

2014. április 13., vasárnap

Vérzem...(Én írtam)

Csillagok gyúltak az égen,
S én elképzelem szépen,
Milyen lesz majd a végem,
És életem, hogy ér véget,
Lassan csordul ki vérem,
A márványpadlón végzem,
Testem már úszik a vérben,
Halálom lemossa vétkem,
Karomba a neved véstem,
Jól látom, ahogy vérzem,
A véremet is folyni érzem,
S alig vagyok már ébren,
Táncolok egy penge élen,
Magamba vágtam mélyen,
Tettemtől kicsit sem féltem,
Vágok és bőröm sértem,
Senki nem fog sírni értem,
Lenyeltem a saját mérgem,
Be kell most ennyivel érnem,
Sikerülni fog, én nem kétlem,
Megszülettem, de nem kértem,
Meghalok most, mert éltem,
Lassan nézem, ahogy végem.


"Ha majd vér szárad hófehér kezedre!Ha majd életed utolsó perceit éled!Megmondom neked mennyire szeretlek..."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése