Rendszeres olvasók

2015. december 20., vasárnap

Tegnap mocska...(Én írtam)

Mocsok, gaz előítéletek,
A tegnap fájdalmától bűzösek,
Melyben ártatlan találtattál bűnösnek.
Csak ránéz, s eldönti ki vagy,
Anélkül, hogy bármit tudna,
Ribanc vagy, kit jól megdugna.

Neved épp ismeri, téged nem,
De címkékkel illet, a galád álnok,
S mikor már késő, csak akkor látod.
Hiszed, komolyan gondolja,
De elvinne egy körre, ennyit akar,
S ha látja nem megy, már nem kapar.

Hát mosd le a tegnap fájdalmát!
Ennél te jobbat érdemelsz!
Olyat, kit tényleg érdekelsz.

Meglátott, elítélt oly könnyen,
Másnap nem dobtam oda magam,
Nem érem meg, már nem akar.
Adtam én okot, hogy így nézzen rám?
Bármilyen indokot, mely igazolja?
Mi érintetlen testem bemocskolja.

Hát mosd le a tegnap mocskát!
Ennél te jobbat érdemelsz!
Olyat, kit tényleg érdekelsz.


Megtaláltad az egyetlen olyan lányt, aki elhitte, hogy más vagy. Gratulálok! Sikerült őt is ráébreszteni a valóságra!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése