Rendszeres olvasók

2014. szeptember 11., csütörtök

Ki vagyok én...?

Ki vagyok én?
Ha más ajkán szólnak szavaim,
Hol vagytok angyalaim?
Még itt vannak a bajaim,
S hová tűntem én?
Már nem rám vetül rivaldafény,
Pedig én vagyok ki alatta áll,
Kinek szava messze száll,
Mégsem hallja senki már.
Ki vagyok én?
Ha más veszi át helyemet?
Mégis rajta látom sebemet,
Hordja már minden hegemet,
Hová tűntem, hová értem?
Ezt a rejtélyt, én nem értem,
Lehullott már minden vértem,
S ellopta már összes vérem.
Ki vagyok én, s hová tartok?
Ha már véget érnek a harcok,
S nem néznek rám már az arcok,
Őt nézik ki én vagyok,
Kimondja, mit magam után hagyok,
S ezt nem látják a vakok,
Hogy ő nem én vagyok,
De akkor ki vagyok én?
Hová tartok?
Mikor nincs más, csak a bajok,
S ahogy telnek a napok,
Egy báb lejt helyettem táncot,
Hiába tépem le az összes láncot,
Vagy oltom ki a meleg lángot,
Ki ott áll helyembe lépett,
De benne nem az én tüzem égett,
Életemnek ő vetett véget.
Hát mondd meg, ki vagyok én?



A sorsunk kiszámíthatatlan. Sosem tudhatod biztosan, hogy ki vagy valójában. Bármelyik pillanatban fenekestül felfordulhat az életed.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése