Rendszeres olvasók

2014. szeptember 20., szombat

Kettősség hordozója... (Én írtam)

Én vagyok a fény,
Ragyogó égi lény,
Egy angyali tünemény,
Titkok hordozója, én,
Mégis halált hozó rém.
Az ki sosem habozik,
Kiben sötétség lakozik,
Magamban hordom síromig,
Míg e kettősség lelkemben elporlik.
Én vagyok a lágy szellő,
Mi messze sodorja lelkem porát,
Hadd lássák ők, eme csodát,
Viszi a szél lelkem nyomát,
Viruljon élet hamvaim okán.
Én vagyok a gyász,
S én vagyok a zordó,
Kettősséget magamban hordó,
Béke követe, s a vért kiontó.
Magamban hordom a mennyet,
Megtagadva minden szennyet,
Mi lelkem sötétjén bugyog,
Akár a fekete szurok,
Mert a Pokol is bennem tanyázik,
Titkon szívemre vadászik,
Menny s pokol egymással csatázik.
Égi hírnök vagyok,
Ki ördöggel cimborál,
Bennem él, e csalfa vak világ,
S én vagyok, ki sarját világra szülte,
Ki másvilággal titkos nászat ülte.
Elkárhozó lelkem segítségért kiált,
De erő belőlem mind elszállt,
S nem maradt más egyéb, mint,
Idebenn Menny s Pokol,
Viaskodva egymással, engem okol.
A káosz óceánjában ragyog testem,
Lelkem sötétjéből, a fenybe estem,
Kitaszított a Pokol, megtagadott a Menny,
Kitagadtak az élők, nem fogadnak be a holtak,
Pedig szavaim mind értük szóltak.
Hisz én vagyok az,
Élet, s a Halál egyben,
Megtestesülve a szürkületben.
Én vagyok az elő,
S bennem él a halál,
Mindez életemén ível át.
Én vagyok a vétkező,
S a szent is egyben,
Bent megférnek ők ketten
Csendben idebent bennem.
Mert bűnt hordok testemben,
S feloldozást kezemben.
Ki holtak közt az Élő,
S élők közt a Holt,
 Felhők közt ragyogó fényességes Hold,
A Mennyben raboskodó démon,
S egy Pokolra került angyal.
Sötét tűzben ég testem sötétben,
De a fényességet én lobbantom lángra.
Én vagyok, ki nem illik sehová,
Hisz egyszerre vagyok túl jó a rosszra,
S mégsem elég jó, rossz a jóra.
Nem tartozom így sehová, hisz,
Én a fény, s a sötét követe vagyok,
A béke hírnöke, áldás hordozója,
S a rossz hír hozója,
Ki a Halál kapuját őrzi,
S a Mennyek rejtekét,
Titkon a sötétben;
Imádkozok egy új életért.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése