Rendszeres olvasók

2015. május 26., kedd

Nem fáj...(Én írtam)

Szavad már nem fáj,
Szívem sem sérti,
Elmém nyughatatlan,
S lelkem nem érti.

Nincs több fájó üzenet,
Már nem számít mit ír,
Mert mindketten tudjuk,
Szívem még mit bír.

Jelenléted nem bánt,
Pillantást sem ér,
S nincs többé bánat,
Belém már nem fér.

Nem sért többé zaj,
Beszélj! Már nem ámít,
S nincs már oly' szó,
Mely nekem még számít.

Lelkem könnyekkel teli,
Már csordultig telt rég,
S nincs már oly emlék,
Mi lángokban nem ég.

A hazugságok fala ledőlt,
S rám estek a romok,
Az ütlegek nem fájtak,
Csak szememben a homok.

Többé nem fogja meg kezem,
Inkább tőből lenyesem ölén.
S még az sem fájna annyira,
Mit elszenvedtem én.

Ha szemem előtt keringsz,
Lelkem ostoroz, s okol,
Mert általad tanultam meg,
Milyen is a pokol.



"Az emberek csalódást okoznak... ez rendben van,de mi van ha egyszer rájössz, hogy te vagy a kiábrándító?!..."





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése