Rendszeres olvasók

2015. május 29., péntek

Én és Magam...(Én írtam)

Ne büntess, kezem nem véres,
Nem hibáztam, s voltam vétkes,
Rátört létemet megvédtem.
 
Bűn ha magam mentve ölök?
S engem ölne, sírba lököm,
Hisz ő okát, én nem értem.
 
Ellenem jött, vissza nem ment,
Haza nem megy, földben van lent,
Eltemetve, én nem kétlem.
 
Öklömmel ökle öklözött,
Bíborba vérem öltözött,
Segélyt nem kért, én sem kértem.
 
Arcomon arca pofonja,
Ütöm, s fáj állam pokolja,
Magamra tört, s reám törtem.
 
Magamat jött gyilkolni kén,
Ez gyilkosom gyilkosa, én,
Önön védve, magam öltem.
 
Bűnös az, ki magára tör?
S ha merénylőbe áll a tőr?
Pusztítóm pusztuljon ölve.
 
Egymagam holt, holttól félek,
Élet élettel élt, élek,
Halál halállal halt, halok.



Ha magad gyilkosa lennél, meghalnál, hogy merénylőd veled pusztuljon?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése