Rendszeres olvasók

2015. június 26., péntek

Démonok....(Én írtam)

Követett már sok démon,
Kísértették árnyékom,
Nevük is volt rengeteg,
Ott szunnyadnak bennetek!

Úgy nevezték; CSALÁS,
Elvitte mi legfontosabb: család
Megcibálta, kettétépte,
Fosztogatta, s elítélte.

Úgy hívták; VESZEKEDÉS,
Összege: egymás ellen vetemedés,
Hangos szó már nem volt tabu,
Kiabáltam; Hol vagy apu?

Bemutatkozott: DEPRESSZIÓ,
Gyors hanyatlás. jött regresszió,
Sötétté vált, a világos Hold,
Elő lelkem, maga volt holt.

Megismertem ENDORFINt,
A vérből jövő ópiumot, morfint,
Nálam aludt, majd mind éjjel,
Barátkozott gyenge érrel.

Találkoztam BULÉMIÁval,
Vécécsésze haverjával, s butéliával,
Szesz kétszer marta torkom,
Nyálam s könnyem, egybefolyt zordon.

Több néven ismerik: RÁK
Kegyetlen gyilkos, belém vág.
Megkísérti lelkem, rettegésbe taszít,
Rokonaim vitte, közelemben lapít.

A világ HARAGnak ismeri őt.
Testember tanyázik, szőre rőt,
Gyakran vesz rajtam ő erőt.
S szemem hullajtja, sós esőt.

Én úgy szólítom; JÉGVIRÁG,
Lelkében él, gyér világ,
Hát hagy olvadjak el az éji ablakon,
Megpihenjek, fakó, rideg ajkakon.



Mindig a kétes alakokkal barátkoztam. Azt hiszem ezúttal rád van szükségem. Legyél TE a káros szenvedélyem. De ne köss béklyókba!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése