Rendszeres olvasók

2015. április 26., vasárnap

Áldozz...(Én írtam)

Feszíts ki az ég keresztboltozatára, 
Áldozatul mutass be atyánk oltárára, 
Vérem csakis az Ő nevében ontsd, 
Béklyókkal telt lelkem, általa rontsd.


Mert még a szentek teste is ragad, 
Áldott kezekre mind vérbűn tapad, 
Könyör változott át gyönyörré nekik,
Megégett testeket, foszló hollók eszik.


Mert hitetlent gyilkolnak a hit nevében,
Ártatlanok ők nagy uruk szemében,
S átkos a vér mely kezükre szárad,
Bűntelenek ők, mikor halál szele árad.


Korbácsolj, s feszíts meg hitemért,
Mert olyanom nincs, eretnek lettem én,
Papok szemében, pusztuljak hát élve,
Sikoltsak nagyot, a máglyán égve.


Mert hitetlent hord hátán a föld,
S képzelt szavakra azt vallod, öld,
S nem számítanak, megvető gusztusok
Beteg elméd miatt, én nem pusztulok!


"A vallás akkor jött létre, amikor az első csaló találkozott az első ostobával."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése