Rendszeres olvasók

2015. április 5., vasárnap

Tükör...(Én írtam)

Torzítok és fordítanak,
Reám nézel torzítalak,
Rossz oldalról bámulsz reám,
Közeledve árulsz el, lány,
Mert kétkedve érkeztél.


Önmagad látod, de mégsem,
Mert fullódzol a mélyben,
Hová becsvágyad taszít,
Ha rossz oldalam széthasít,
Így tükörképed megvakít.


Engem nézve, magad keresed,
S önérzetem temeted,
Felém nyújtod kezedet,
Mely rossz oldalról kakaskodik,
Szilánkokba kapaszkodik.


Mást mutatok, mit magad látsz,
Lelked sötét, s fehért játssz,
Mert rossz oldalról nézel belém,
Nem látod azt, mit látok én,
Belül rohadsz, így mit sem ér.


Véres torkod átkokat köp,
Engem gyaláz, lángokat lök,
Képet formál, s elreped,
Testem hullik, elnyeled,
S jó oldalam elfeled.



Mi választjuk meg az utunkat. Az erényeink és a tetteink határozzák meg kik vagyunk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése