Rendszeres olvasók

2015. április 8., szerda

Revolver...(Én írtam)

Szikla élet, dermedt lélek,
Páncélos valóság,
Vasbőr alatt rejlő adósság,
Szárnyra kapó szabadság,
Meg nem értett zavartság,
Mert fogolynak születtem.

Kívántam, és kiálltam,
Rideg acél börtönöm,
Bent kísértő ördögöm,
Fémlemezből lyuggattak,
Puskaporral nyugtattak,
Mert fogolynak születtem.

Bűnből élek, vért nem félek,
Légnek szárnyán szállok,
Halál mellett én kiállok,
Baljós ármány, itt jövök én,
Szabadulok, így halok én,
Mert fogolynak születtem.

Ha nem lennék, is ez lennék,
Feloldozás oltára,
Bűntényeknek országa,
Centrális cella rabsága,
Forgó démon fogsága,
Mert fogolynak születtem.

Ez vagyok én, sikoltó vég,
Kívánom, hogy szállhassak,
Levegőben játszhassak,
Mert sikoltok én hangosat,
Elfojtom a hangokat,
Mert egy fegyver foglyának születtem.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése